oulalaou lalala ouou oulaouou ! (un poil)
Publié : 22 février 2010 09:55 PM   [ Ignorer ]
Nouveau
Rank
Inscrit  2009-10-14

oulalala ’ oullalaou laoulaou ouououou oula laou lalaou ou oulla oulaouou ’ ououla laou oulla laouou ou oulla lala ou ououou oulla oulalaou lalala ouou oulaouou ououou oulla laoulaou lalala laou la oulaou ou oulla laou ’ ouou lala oulalaou lalala oulaou la ou oulla lalaoula ououla lalala ouou   !

Traduction de Dominic :

J’échange l’un de mes poils contre n’importe quoi !

Je suis un débutant du troc, je suis tout excité, j’adore ce système !

Il faut le promouvoir…

Signature 

Pour comprendre le langage de ce sympathique politicien en 2D :
http://oula.cecilelegrand.com/

Publié : 26 février 2010 05:26 PM   [ Ignorer ]   [ # 1 ]
Membre Sénior
RankRankRankRank
Inscrit  2009-04-30

Je voudrais un poil de toi ( de ta barbe si possible ) en échange d’un briquet avec le logo du Canadiens de Montréal.

Acceptes-tu mon cher politicien ?

Traduction :

oulalala ou oulla ouououla lalala ououla laouou oulaou oula ouou ououou oulla ououla laou oulla oulalaou lalala ouou oulaouou oulla laouou ou oulla la lalala ouou oulla ( oulla laouou ou oulla la oula oulla laououou oula oulaou laououou ou oulla ououou ouou oulla oulalaou lalala ououou ououou ouou laououou oulaouou ou oulla ) oulla ou laou oulla oullalaou laoulaou ouououou oula laou lalaou ou oulla laouou ’ ououla laou oulla laououou oulaou ouou lalaoula ououla ou la oulla oula ouououla ou laoulaou oulla oulaouou ou oulla oulaouou lalala lalaou lalala oulla laouou ououla oulla laoulaou oula laou oula laouou ouou ou laou ououou oulla laouou ou oulla lala lalala laou la oulaou oullalaou oula oulaouou .

oula laoulaou laoulaou ou oulalaou la ou ououou - la ououla oulla lala lalala laou oulla laoulaou ouououou ou oulaou oulla oulalaou lalala oulaouou ouou la ouou laoulaou ouou ou laou oulla ?

Signature 

bananejaune
La vie est une course, alors ça vaut la peine de la finir à terme!!!